Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Vulc vs. Cupsole

2010.01.16. 18:37 | Adávid | Szólj hozzá!

 Na hey,

Éppen ideje hogy végre írjak egy szaros bejegyzést, mivel már egy ideje sem én, sem a többiek nem írtak. Mivel a fos idő továbbra sem lett jobb, ezért igazán nem tudunk deszkázni, se partizni. De mivel én vagyok a Lizom, ezért megtehetem hogy lemenjek még ilyen szar időbe is... (az unalom csodákra képes)

Délután 2 óra. Msn, netezés, zaba, végülis unalom. 3-kor unokatesó szülinap. Mondom jó, 3-ra csak visszaérek. Két póló föl, pulcsi, gatya, sapka, deszka, cipő. Hmmm a cipő... Faszomnak sincs kedve a nagy bufla DC-ben deszkázni ma, úgyse hajtom szarrá magam, vegyük fel a vans-t. Úgy is lett. Namármost azt vettem észre hogy a vans-ben sokkal kényelmesebben és lazábban mentek a trükkök mint a dc-ben. Na akkor hogy is van ez?

A két cipőnek különböző talp része van. Az egyik vulkanizált, a másik pedig többrétegű (cupsole). A kettő között igen nagy a különbség, ugyanis ameddig a vulkanizált egy vékony, azonban védtelenebb (értem ez alatt azt hogy egy nagyobb trükkből érkezés jobban megviselheti a lábad), addig a többrétegű nagyobb védelmet nyújt a lábaidnak (lévén hogy több hely van zselé beiktatásának), viszont sokkal vastagabb így nem érzed annyira a deszkát.

Hogy kinek melyik jön be jobban az ízlések és pofonok, de személy szerint nem először fordul elő hogy inkább a vulkanizáltat részesítem előnyben.

Minden jót, Lizom voltam

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr991677503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása