Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Koncertbeszámoló: Pentele Ska Club, Zion Train(UK)

2009.10.30. 22:40 | d_looserskaters | 4 komment

üdv újra!

tegnapelőtt ellátogatott szerény kis városunkba egy neves Dub/Electronic banda a Zion Train és úgy gondoltuk, hogy nem hagyhatjuk ki ezt a bulit, főleg hogy az előzenekar a mi kis városunk legnevesebb ska bandája volt, a Pentele Ska Club, amit mi nagyon szeretünk. :P

7-kor találkoztam Kusszal és lizommal, bánki suli előtt, onnan mentünk tovább a mozihoz, de mivel Lizom nagyon ki volt még a Night Ride-tól ezért ő útközben levált tőlünk. Kusszal odaértünk mozi elé, már voltak ott páran és elég sokan voltak akik a koncertre készültek velünk egyetemben. Kicsit lepihentünk, Kusz majdnem elzabálta a belépő árát és féltem hogy egyedül fogok menni koncertre, de aztán nem állt fent ez a veszél végül.

Fél9-kor elindultunk a Terminálba ahol is már kezdődött a buli. Ugyebár Pentele Ska kezdett és pillanatok alatt olyan hangulat képződött, hogy szinte megállt minden a levegőben (még a fingom is amit pogo közben eresztettem de psszt, nem tudták hogy én voltam, bár büdös volt eléggé). Hatalmas nagy pogo, isteni tánc, bár az inkább hasonlított kapálódzásra, de azért nevezzük táncnak. Útközben Tar barátunk is feltűnt aki megint hozott a házipáleszéből, de egy előző esetből tanulva, most inkább azt én kihagytam. Nagyon tartalmas koncert volt, 1 óra alatt le is zavarták bár mi jobban örültünk volna egy hosszabbnak de ígyis volt két ráadás szám szal nem panaszkodhatunk.

Gyorsan lecuccoltak a színpadról és már jött is az angol banda, 22:20ra már el is kezdték a dolgot(a cuccolás közben kiment mindenki a bár elé és én is ki akartam menni, de észrevettem hogy a flipper gépbe van golyó, így leálltam kicsit játszani aztán a másik zenekar kezdéséig ott is ragadtam). ők is hatalmas hangulatot teremtettek bár ez a zene túl lassú volt a pogóhoz, szóval itt inkább ugráltunk és ordítoztunk mivel egyfolytába azt magyarázta az énekes, hogy "PEEEOOOPLE!! III CAAAN'T HEEEAAR YOOOOUUU!!". Erre persze mi mindig elordítottuk magunkat. Kusz szerint azt is kiabálta néha, hogy "JUMP!" bár én arra egyszer sem figyeltem fel.

Poros volt a monitorláda és én kiírtam az egyikre, hogy "BABYLON IS HERE" amire a zenekar tagjai széles mosollyal válaszoltak. A Tar meg a széles mosolyra válaszolva, egy mosolygós dobozfejű valamit rajzolt a másik monitor ládára, amit kb ugyanígy értékelt a zenekar.  Hát látszott rajtuk, hogy bevannak szívva az nem vitás, sőt valamit az egyik szám közbe szívott is a színpad szélén az énekes, de az már legyen az ő titka.:D

Végülis nem volt rossz zene amit lezavartak, de túl hosszú volt a koncert(2 órááás!!) és egy idő után amit a Dj csávó nyomott alapot, az kezdett monotonnak tűnni és már kicsit uncsi volt a vége felé. A koncert vége felé Tar is alkototott, megmutatta a színpadra állva, a közönségnek a seggét, amit a trombitás csávó nem nagyon értékelt és nagyon fanyar képet vágott, bár nem tudom miért hisz csak azt akarta megmutatni a többieknek, hogy ő is Bepanthen-nel kenegeti a seggét.

Vége felé még üvöltöttük, hogy "COME BACK" meg, hogy "REPLAY" de nem nagyon értették vagy csak nem akarták érteni. Ezért nem volt más teendőnk, mint hazaindulni. Előbb hazakísértünk pár arcot, aztán Kusszal mi is irányba vettük az otthont és jó éjszakát üvöltöttünk a világnak! Remélem nem hagytam ki semmit... :D

                                                       Sid beszólt az Arcnak.

 

 

Dunanewcity Looser Skaters Team: 7421 IMG 3386 n Dunanewcity Looser Skaters Team: 7421 IMG 3451 n Dunanewcity Looser Skaters Team: 7421 IMG 3378 n Dunanewcity Looser Skaters Team: 7420 IMG 3582 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr801487867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.cat 2009.11.11. 13:24:12

jujakieztkimertehagynijonagybalfék.
nagyonnagyotzenéltapenteleskautána
megazionvonatisbrutalisvolt.

isten szeret

PenteleSkaClub 2009.12.27. 16:26:31

Kösz a pozitív kritikát!

d_looserskaters 2009.12.28. 13:31:09

Ez csak természetes, ti vagytok a legnagyobbak ! :)
süti beállítások módosítása