Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Zeneajánló: Sid

2009.10.23. 10:26 | d_looserskaters | Szólj hozzá!

Üdv emberek!

Ma egy egész jó és elég ismert számot fogok bemutatni a kedves hallgatóságnak. Én személyem szerint nem nagyon szeretem az alternatív-indie szerű bandákat, de erre még azt mondom hogy én is meghallgatom. A zenekar nem más mint a Bloc Party és a dal címe nem más mint Helicopter. Ez az eléggé tempós és fülbemászó nóta 2005-ben a Silent Alarm című albumán jelent meg Bloc-éknak. Azóta sok TV sorozatban (például Így jártam anyátokkal), pár játékban (például a Getting Up graffitis játékban) és számottevő deszkás videóban is feltűnt ez a dal. Nem hiába hiszen tényleg jó és ezalatt igazából nem is kimondottan erre az egy számra, hanem az egész Silent Alarm albumra gondolok! Én amondó vagyok, hogy hallgassátok, élvezzétek és vegyetek sok Bloc Party CD-t, akik ilyen stílusban mozognak azok nem fognak csalódni.

                                                         Sid voltam mégegyszer, utoljára.

Dunanewcity Looser Skaters Team: bloc party-silent alarm

.

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr81469300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása