Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

A nap Supernem koncert után:D

2009.10.22. 21:44 | kusz | Szólj hozzá!

Noshát másnap a buli után nem volt hangom és nemis hallottam kb semmit szóval elég faszán elvoltam aznap és épp ezért suliba se mentem, mivel szombaton suli is volt ezért is megszívta az a nép aki velem bulizott az este folyamán hiszen ők a sulipadot koptatták délelött. Mi viszont Lizommal kimentünk mozihoz délután környékén egy két jó haver ott is volt aki leste mit ügyetlenkedünk. A DLST videóhoz akartunk felvenni anyagot kevés sikerrel mivel jó koncert után nehéz deszkázni épp ezért estem keltem. Most szeretném hozzá tenni, hogy az őszre ígért videó sajnos csúszni fog nem keveset hiszen teknikai gondokkal szenvedtünk mivel rossz volt a gép amivel a vidiket szoktuk felvenni ezért elnézést kérünk.

Na szóval nemis jártatom az újjam sokat estem a délután az egyik kedvenc balfasz esésemet megis műveltem egy videó keretein belül amit itt láthattok a többit pedig majd a full vidiben.

Hey Kusz jelentkezett!

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr861468625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása