Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

wednesday

2009.09.30. 21:46 | trent | Szólj hozzá!

ma lementünk deckelni, kusz endru trent.  az idő zsir volt, és én élveztem hogy megint csak jól és gördülékenyen megy pár trükk a párnapos kihagyás miatt

skételtünk, ott én voltam az első kieső utánna nem tudom kinyert, igazából mentálisan nem akartam már követni az eseményeket a második skétbe sem amit elemeken játszottunk, egy trükk beadására két lehetőség volt, jó volt, volt kpn egy manual box is egy két elem érintése után kusz kiszemelte a régi nagy funbox ferde falát, ugorjunk ki, oké kiugrottunk, próbáltam egy indit is beadni, de kusz nagyon az 180at csinálta, igy hát nekemse akadt más lehetőségem és már csak próbából is hátha én adom be először, hosszas ugrálások után és kisseb eséseket követően, kuszcsi beadta, és lám trentnek is sikerült, nah itt már késésben voltam az edzésemről ugy hogy elhuztam haza, nekem ez egy jó kis deckelős lazás de új dolgok beadása nap volt, élveztem mint a puncit

 

xD

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr421419350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása