Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

csütörtök

2009.09.03. 22:22 | trent | Szólj hozzá!

csácsumicsá

trent vagyok és most kaptam az imént admint sidtől, ugyanis énis dls vagyok, és rendszeres olvasója a blognak, csakhát manapság nincs mit olvasni! nem igazán vagyok blogger, de gondolataim vannak és ezt egyre jobban szerettem volan itt közre tenni, tekintsük a múltat semmisnek és mesélek nektek a mai napról.

(gondolkoz) öcsém lyukas az agyam mint egy darab sajt, valahogy lekeveredtem jah igen, ármin felhívott hogy itt van a városban, elhívtam pályára és lenn voltunk. a hátsó szándékom az volt hogy lemegyek jégkrémet enni, de ármin talált megint egy kibaszott bicikli kereket amit megint csak felkellet baszni, nah kb ha ilyesmibe belekezdek addig nem nyugszom míg fent nem lesz, dobáltuk egy kicsit majd meguntam, elindultunk tehát a jégkrémért, csakhogy útközben találtunk egy mégnagyobb villanypóznát ami aztán megihletett minket pár dobás után, szóval itt is elidőztünk, de eljutottunk jégkrémért, közben találkoztunk kusszal meg andrással, valami kekszet ettek miközben azt ecseteltem árminnak hogy menjünk fel a tizedikre és onnan dobjuk át a póznára, hát nem nagyon tolerálta az ötletet, mert nem akart még nagyobb balhét, 1 hónapja volt zsarus ügye, azért sikerült kéthelyre becsöngetni a jehovás dumával, de senki nem kérte az igét a kurva anyjukat így nem jutottunk be... segáz visszafele majszoltam a jégkrémem míg ármin próbálta feldobni azt a retket, majd beütött egy suzukis rendőr csapat, erről többet nem írok mert felbaszna, szóval minden szép és jó, csak dög meleg van és szokás szerint semmi nem megy a fáradtságtól, skételtünk párat, skételtünk farönk felett is, megjött tomi is és árminnal próbáltak csúszni a korláton, egész jól ment, meg jól kenik már az ollit is. nah én hallotam hogy beni meg faszomtudja(nemjuteszembe a neve) ordibálnak ugyhogy felültem hozzájuk a nagy negyedívre és olyan játékot játszottunk hogy kitudja leoltani a másikat jobban, ez kurvajó volt ígyhát egyre több ember jött oda, majd megjött krisz is, ő ugye kulcson lakik és tudott egy csomó, "te akkora paraszt vagy hogy..." oltást, közbe a játékunk alatt jankó egy csomót esett és idegeskedett :D

aztán egyszer csak aztvettem észre hogy tök jó idő van és kezd sötétedni, erre faszán felpörögtem és kiis hivtam kuszt egy rail-skate re, ami döntetlen lett mert elfáradt a tag, de olyanokatat pirítottunk, én két új trükköt is beadtam, de végül döntetlen lett kusz eláfáradt és mindkettőnknek skat volt de trükkökből kifogytunk, jah és estem is egy bazi nagyot, de jó volt, aztán mindenki elszállingózott

mi a tanulság ebből, bort búzát békességet, gyűlölöm a rendőrséget

trenti

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr451358890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása