Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

DLST King of the Fuck your town 2009 (Kusz, Andrew, Gara, Marci)

2009.08.03. 22:54 | kusz | Szólj hozzá!

Kedves érdeklődő nép!

Tegnapi napon lezajlott az első DLST King of the Fuck your town játékunk amit két csapatra osztottunk amiből az egyik csapat napját fogom leírni nektek illetve egy videót is mellékelek az írásomhoz amit rögtön megis nézhettek.:D

Ott kezdődött az egész, hogy a két csapat találkozott 13:50-kor a mozinál, hogy Sid aki elvégezte a játék megszervezését összeírta a feladatokat és végig kísérte a két csapatot a játék közbe sőt egy két feladatba beis szállt őrültködni szóval ez úton szeretném neki megköszönni a segítséget:D szóval Sid kiossza a két csapatnak a saját borítékját. Egy kő papír olló párbajjal eldöntöttük, hogy ki húzzon Sid kezéből borítékot amit sajna a másik csapat nyert, megkaptuk a borítékot amiben a papír leírta a szabályokat és a feladatokat az utobbiakat a vidiben láthatjátok majd. Elolvastuk és neki indultunk a pusztításnak:D.

Első utunk a fősulihoz vezetett ahol az volt a célunk, hogy bejussunk a mosdóba kidobni egy sárgát, de a biztonsági őr nem éppen engedett be minket sőt elis küldött minket a jó anyjánkba szóval tovább álltunk pár száz méterrel ahol a fősuli egyik melléképületébe akartunk bejutni brunyálni de ott se engedtek be minket legalábbis a mosdóba nem erre lepacsiztam a biztonsági őrrel is tovább battyogtunk a penny markethez.

A pennynél volt egy feladata Garának elkötni egy bevásárlókocsit amihez kellett pénzt kérnie és rodeózni kellet egy kört a parkolóban, miután ezt teljesítette én csináltam egy 360 flippet zsebre dugott kézzel és becéloztuk a béke tért ahol átakartunk ugorni egy kukát a nagy tömeg elött de sajna ez nem sikerül viszont a takarító csajszi elküldött minket és ennek viszont örültünk:D A padon ült két csajszi akit próbáltam rávenni a smárolásra de sajna nemet mondtak nekünk épp ezért tovább mentünk.

A színháznál Andrew leugrott egy lépcsőt ami szintén a feladatok között volt azt utána elis küldettük magunkat onnan a biztonsági őrrel aki picit ideges volt már majd aztis megtudhatjátok miért:D

Elmentünk mozihoz ahol teljesítettük a kuka levételes feladatot nagy tömegben még pedig a buszmegállóban mikor megállt a busz és szálltak le róla szal érdekes egy feladat volt már magát a kukát cipelni is:D Utána mozi elött még Andrew bekötött szemmel csinált egy flippet aztán kézen fogva Andrewval csináltam még 1 flippet és utána egy ismeretlen lányt is sikerült átugranunk na meg persze a kézzel csinált trükköt is kilőttem és egy oldschool trükkökből álló sorcit is elkészítettem itt.

Ezek után becéloztuk a butik sort ahol megváltunk Marcival a ruhánktól és egyetlen egy száll boxerbe végig hajtottunk a butik soron egészen ki a skáláig ahol találkoztunk két lánnyal akiket szintén smárolásra győzködtünk és most sikeresen:P Marci elis végezte a feladatot hamar és nemis vesztegettük az időnk tovább álltunk:D

Az OMV benzinkút jött aminek az autómosójában kellett egy trükköt csinálnom ami eléggé csúszott és nehéz volt, de megoldottam szal ez hamar megvolt. Tovább menve találtunk egy rakat öreget akik hesszeltek egy jópár padon mire én megzavarva őket odamentem közéjük és elkezdtem deszkázni csattogni, hogy elküldjenek mire az egyik öreg elkezdte emlgetni a botját és magyarázott, hogy hozzak el a faszba én meg odanyomtam még 1 trükköt és elmentem.:D

Kiértünk KP-ra ahol Garának egy ülve droppolást kellet elvégezni amit az egyik negyedívről csinált meg ott egy két helyi bicósnak elmeséltük mi folyik itt és tovább is álltunk amikor egy még több öreg nénire bukkantunk akikkel most nem elzavartatni akartam magam hanem pusziszkodni mentem oda sikeresen:D

Az MMK fele jártunk mikor kitaláltuk, hogyan fogjuk végre hajtani a hippie olliet ami szintén a feladatok között volt ugyhogy lementem fekvőtámaszba és Andrew pedig tolt egy hippie ollie felettem:D

Ezután utunk egy buszmegállóba vezetett ahol "meghuzattam" magam egy busszal és ezzel ki is pipálhattunk ismét egy feladatot azt jöhetett egy picit parásabb feladat hiszen forgalmas helyen kellett manualozni és hát manual közbe Andrewba aki vette fel a manualt bele kötött egy két roma származásu egyén ugyhogy ezzel is parásabb volt a dolog, de a lényeg megvolt ugyhogy mentünk is tovább:D

Aztán lassan a végéhez közeledve a naphoz egy jópár lányt még megkérdeztünk a smárolás ügyéből meg egy hajléktalanról akartuk lelopni a sapkáját csak hát kés volt a kezébe ugyhogy azt kihagytuk meg még hiányzott a hugyoz a fősuli mosdójába. Mivel hallottunk róla hogy a másik csapat hogy teljesítette a feladatot ezért mi is ugy teljesítettük szóval elmentünk oda és lehugyoztuk a fősuli ajtaját szóval biztos nagyon örültek nekünk. Késöbb láttam pár emberkét egy foci pályán akiken volt egy két sapka bementem a pályára megkérdeztem az egyiket h el e lophatom a sapkáját mire ő persze, megfogtam a sapkáját és rohantam el onnan.

Ezek után a mozinál találkoztunk a másik csapattal és Siddel ahol ki lett hírdetve a végeredmény ami döntetlen lett. Bele nézegettünk a másik csapat videójába beszélgettünk egy keveset és szépen lassan hazaindultunk a fáradt nap után. Ahogy említettem a videót ittvan és megis tekinthetitek a mienket. A másik csapatnál akadt egy kis teknikai probléma szóval egy két napot várni kell az ő beszámolójukkal szóval legyetek türelmesek és továbbra is állatkodjatok sokat:D

Kusz voltam:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr441287058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása