Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

The legend is back!!!

2009.07.25. 22:20 | Adávid | Szólj hozzá!

Szasztok

A tegnapi napunkról írok röviden, mivel a mai nap nem történt semmi izgi.

Tegnapi napunk végülis úgy kezdődött hogy találkoztam Marcival izoM réT-en és vártuk Kuszékat. Megkésve, de megérkezett Kusz és Andrew. Ami Andrew alatt volt, az pedig egy legenda. A már majdnem 2 éves, gördeszkára már nemigen hasonlító Jarton érkezett, ami már igen sok mindent látott élete során. Andrew kitalálta hogy kezdjünk el vele S.K.A.T.E-elni. Mondom jó, próbáljuk meg. Mintha csak isteni ereje lett volna, Andrew úgy ontotta trükköket vele én pedig csak ámultam, bámultam hogy ez az izé még képes ilyenre. Aztán végülis én is belelendültem. A végeredmény végülis 1-0 nekem. A nap további részét személyes okok miatt nem közölhetem, akit érdekel, annak mondom hogy ne érdekelje.

Szerhió voltam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr121268412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása