Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Na mivanmi?!.

2009.07.15. 23:19 | d_looserskaters | Szólj hozzá!

hát most próbálok három napot röviden összegezni habár én vagyok az egész bagázsból talán a leggyorsabban felejtő szóval nehéz lesz. Tegnapelőtt lementünk én gitárt vittem, Andrew deszkázott, Kusz meg bambult ki a fejéből. Kimentünk izoM réT-re ahol ugyebár Andrew barátom gyakorolgatot, én gitározgatam Kusz meg ugyebár csak nézett ki a fejéből. Aztán egy kis idő múltán megjelent Bandi bá gitárosok szenszeje, akinek még anno volt boltja is csak hát kiadta most mert már nem bírja a gyűrődést 70 felé. Odajött hozzánk mert ugyebár ahol van gitár ott Bandi bának is kell lennie tehát ez így volt rendjén. Mutatott pár lefogást aztán elhúzott, de sztem unatkozott ezért visszajött. Mutatott még pár lefogást meg pár számot. Aztán megjelent Bimbó bá aki szintén szenszej csak ő a basszerosok, az alkoholisták és a féllábúak(szegény) szenszeje ám! Épp egy mennyei Edda koncertről szállt le szinte újjongva a földre hozzánk mert Bandi bá nyomta az ipart. Aztán ahogy a két szenszej tudása összefogott ott a mozi téren(izoM réT tudod! :D ) akár elis tűnhetett volna minden a föld felszínéről mert olyan duó muzsikát lenyomtak a téren hogy a föld is remegett (hát igen elég hangos volt). Én is néhol beszálltam a gitártémákba vagy az énekbe de jelentősebben nem akartam bele avatkozni abba ahogy a két isten alkotott. Bimbó bá alkoholtól dudorodó hangszálai csak úgy ontották az underground freestyle rap-hez hasonlítható impro szövegeit (amire sok mindenki felfigyelt mert eléggé beleélte magát Bimbó szenszej) és Bandi bá sem volt semmi amiket lefogott azok minden bizonnyal egy tervben lévő himnusz akkordjai voltak. Csak miután nem bírta Bandi bá erejét a gitár ezért kb másfél órás koncert után elszakadt az egyik húr szegény gitáromon. Itt lett vége a koncertnek, elindultunk mászkálni de a produkciónak köszönhetően hozzánk csapódott három lány(habár bár ne jöttek volna), akik nem éppen szépségükről és épp eszükről voltak híresek. Aztán le is ráztuk őket nagy nehezen és hazamentünk, de aztán ránkjött az esti séta és még mentünk egy kört este olyan helyen ahol még a madár sem jár maximum a kábel tolvajok. Vége lett a napnak, jött egy másik. Ez volt az a nap (ugyebár tegnap), amikor Kusz lapja jött és ő már reggeltől szerintem megfeszülten várta hogy megjöjjön végre. én 4ig maradtam otthon mert egy kibaszott gardróbot kellett még itthon pakolnom, Andrew még valamerre mászkált, Kusz meg ugyebár még várta a lapját így kb negyed 5 fele találkoztunk mindannyian Kusznál. Mire odaértem Andrew már ott volt és Kusz lapja is megjött aminek örült mint...mint a tejbetök. :D Aztán összerakta a decket és lementünk megint de ugyebár nekem nincs lapom szóval kénytelen voltam megint gitárt vinni csak most Kuszét vittem mert azon megvolt az összes húr. Aztán ez a nap kb ennyiből is állt nem történt semmi különleges, voltunk kápén, mozi téren tesztelgettük kusz lapját és azt mondhatjuk megérte mert elég faszás de tényleg. Reklámozás miatt nem mondhatom el hogy egy Blank-et rendelt szóval sajnálom fiúk de ez a titok a megmarad nekünk. Aztán eljött a mai nap is. Hát ez sem volt jobb a tegnapinál csak talán melegebb és egy kicsivel élménytelibb. Megint ez a hármas felállás(ja mert ugyebár ezen a héten Lizom táborba van), kimentünk mozihoz és kb majdnem ott is döglöttünk mert olyan nagyon meleg volt. Aztán ott volt Vénusz is meg még sok ember, aztán 5 fele úgy gondoltuk hogy elmegyünk valamerre de azért Vénuszt elkísérjük hiphop edzésre. Előtte betértünk egy boltba ahol vett Kusz és Andrew egy ásványvizet csak míg bent voltak a boltba addig én kb Vénusszal kint rettegtünk és röhögtünk egy részeg, skizofrén papperon aki lekempelt mellék a padra és egyfolytába pofázott valamit, ja meg vett az ott levő zöldségesnél két paprikát meg egy paradicsomot meg letörte a csavarós Axe tetejét és úgy akarta fújni magát de ez már mellékes. Ezután elindultunk ugybár Vénuszt elkísérni edzésére az MMK-hoz ahol lekempeltünk és miután felment Vénusz az edzésre mi lentről az edzőtermet teledobáltuk makkal aztán tovább szaladtunk. A fiúk mindenképp KP-ra akartak menni tehát kimentünk a KP-ra. Hála istennek kevesen voltak, bicósok tömege sehol és csak pár koris ült kint akik egyfolytába két kis etnikumi gyereken röhögtek. aztán az egyik felismert, mert én adtam neki egy bringát még tavaly nyáron amit úgy találtunk fiúkkal a kp aljában és igaz hogy pénzt kínált érte de azt a pénzt a mai napig nem láttam. és ezután hangzott el a hét legpoénosabb szóváltása: -"az lopott bicikli volt ugye?"-kérdezte az etnikumi gyerek. -"Hogy lett volna lopott annak a bringának semmi baja nem volt." -"Dehogynem hát másfél óráig szereltem a pincében!". Ezután a szóváltás után én kb majdnem sírva fakadtam a röhögéstől de nagyából kibírtam sírás nélkül. Aztán a két kölök eltűnt és utána a korisok is nem sokkal leléptek. aztán feltűnt nem sokkal az "aligvárt" bringás bagázs csak húzták magukkal a balhét. Egy etnikumi lány jött velük aki szépen beült közénk csak jobb lett volna ha nem. Hozta maga után az egész famíliát aztán a pasija elkezdett kötekedni meg a kísérőbiztos kigyúrt kopasz cingó faszfej is aki vele jött, aztán a bringásokkal szóváltásba kerültek, szegény kis Kertész fiút fel is képelte a kigyúrt csákó de érte nem is kár mert ő kis emó fiú szóval már biztos hozzászokott a fájdalomhoz... aztán valahogy a kötekedő brigád megkétszereződőtt, de aztán lecsillapult a helyzet szóval elhúztak. aztán újra megjelent az a lány akiért jöttek nem rég szóval hogy mi kikerüljünk egy következő balhét le is léptünk. útunk a mozihoz vezetett, de a szúnyog invázió a kellemes ücsörgésünket szabotálta ezért kénytelenek voltunk hazamenni. Hazaértem megfürödtem és ettem sok szalonnát egy kis mustárral meg sajttal de ezt lehet már a saját blogomba kéne írni. Na szóval röviden ennyit a három napról habár lehet hogy eddig ez a leghosszabb bejegyzés. és mivel ma van a balhé világnapja akkor most hogy ez a leghosszabb attól még mivanmi?! na jólvan tényleg abbahagyom...

Sid voltam.

Címkék: mi van

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr691248474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása