Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

BÁLNA A VÍZBEN!

2009.07.06. 21:28 | d_looserskaters | Szólj hozzá!

A mai nap. nos a mai nap nem deszkázással telt. Mivel Lizom elment Kanizsára(amikor épp írtam ezt sztem pont akkor kúrt), Gara végig aludta a napot és Andrew baszott eljönni ezért csak ketten elmentünk Kusszal a városi usziba. Jókat csobbantunk (csak az elején felkúrt hogy minden medencében edzés volt) aztán bementünk a "kacsaúsztatóba" amiben éppen egy bálna méretű nőszemély tartózkodott (tényleg bálna volt mert amikor kiszállt kb 2 centit süllyedt a vízszint a nem éppen kicsi medencében) aztán jókat röhögtünk pár szaroson miközben egymást löködték a vízbe, de aztán kusz is beszált és az egyik gyereket a másik kettő után lökte amire a gyerek csöppet meglepődött. aztán lementünk az öltözőbe zuhanyozni (mert csak ott volt fasza meleg víz) és én azzal az érvvel hogy elmegyek hugyozni, elmentem papír kéztörlőért amit átitattam vízzel és hozzákúrtam kuszhoz ami szépen szét terült kuszon és csupa szar lett szegény gyerek de aztán lemosta. ja aztán előjött egy kleptomán hajlamunk azaz körülbelül minden ami mozdítható volt azt elakartuk lopni az usziból, tábláktól kezdve a bérelt felíratú műanyag szarig de aztán csak egy úszószivacsot loptunk el de azt sem tudom éppen hogy mi a fasznak mert hazajöttem és kb bekúrtam a sarokba. na kb ennyi volt a mai napunk, ja meg én mellékesen ezután jól bekúrtam fél üveg bortól(igen, nem bírom nagyon a piát) bence barátommal, mert már nagyon kellett... és asszem ennyi emberek! :D

                                                                                            Sid voltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr581230729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása