Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

csakúgy

2010.01.31. 22:24 | trent | Szólj hozzá!

látom szavazgattok rendesen, nagyon helyes, csak igy tovább, ugyan még nem tudom miylen pólók lesznek de mivel tudom hogy kicsinálja őket ezért biztos vok a végeredményben

szombaton bal2be toltuk megint, az utóbbi időben nem igazán csaptam szét magammal csak immel ámmal, ugyhogy ott voltunk mpben és hagytam a filozófiákat, és a torkomat olajoztam mindenféle hatásosnak mondható üzemanyaggal, ami kb igy ugy elrepitett b2be hogy aztsetudom kikkel mentünk oda verán és vinyon kivül, vera ilyen angolos mentalitással hagyta el a placet szokásához hiven. leküldtem pár felest, majd azokat a söröket amiket csak igy a kezembe adott mindenféle karitativ mentalitásu féljézus szerü dávid szobor kinézetü cápa erejü ismerős, so az első két zenekart csak pillanatokig figyeltem, de jónak tűntek, csak rohamosan közeledett a pénic factory és az emberek rohadtul nyagattak hogy origamizzak már valamit, főleg törcsi, és bumm jee csekdiszápp szpészi flugerablaa igy mentünk a hold fele de félúton mindenki eltévedt, én meg aztkérdme holvan sid? erre vinyo most énekel, én meg erre a ultosnak kérek egy kevertet, és azok a gitárszólok teljesen szétkúrták a hold felé szálló agysejtjeim, de erről nem lehet beszélni, ezt a zenét átkell élni
ezekután kimentünk hógolyózni, ez azért volt szar mert nem tudok célozni, amugy is fájt a kezem és emiatt odakellet mennem az ellenség elé ugy 2 centire és mikro futottam vissza elbaszódtam, nah ez volt a vállam, aztán lizom kihúzta a gyufát, és lekaratam külden ia földre de nem sikerült, viszont mikor próbáltam szétlapitani a kezemet megint kapta az adagot, anyway kellet még pár kevert, meg egy rakétát is előttünk még makkékkal és valahogy igy végződött az esténk

trent aki nem szavazott

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr251718230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása