Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

bal2 punkrock fest

2009.11.09. 01:13 | trent | 7 komment

Sziasztok srácok lányok

Következő történetünk egy koncert sorozatról fog szólni ahogy sid megigérte az előző postban. Nyugodtan irjatok ebbe a postba bele ha van hozzáfűzni valótok, ugyannemittam annyit mégis lyukaslehet a sztori mint egy nagy darab sajt. :) (jah igen, éhes vok)

Vinyoval elindultunk a rómeótol, mert ott voltak a többiek akik a tulnyomó női parfüm szag miatt hasonlóvá váltak az azt viselőkhöz, tudtok követni? Okés szuper, nah ketten vágtunk neki a balkettőnek ahol azelőtt még sosem voltunk. Megérkeztünk. Terepfelmérés. First banda utolsó nótáit húzta, ami nekünk nem volt tul szimpi mert lassú és nyálasnak tűnt és a közönség se volt szimpi, kimentem vettem egy sört és kint barátkoztunk az emberekkel. Eljött a következő zenekar, az Erózió amiben egy jóbarátunk játszik, na nem mintha a többibe nem, de Sztivit valamiért érdemes kiemelni. Szóval először végre ott voltam ennek a zenekarnak a koncertjén és itt találkoztam a DLSTés srácokkal :) Sid és Kusz megszokott látványként áll sorfalat a legelső sorba és élvezik a koncertet. Kusz mintha nem sokat fogott volna fel a körülötte lezajló dolgokból, vagyishát próbáltam valami emocionális megnyilvánulást kicsikarni azzal hogy bámulom de nem reagált :D persze nem az esetem ugyhogy téma lezárva. Nemtom pontosan Lizom ott volt e, mintha igen, de ő biztosan egy másik galaxisba ment cipőt vásárolni ugyanis többet nem láttam aznap...
Végig tomboltuk a koncertet annális inkább mivel Sztivi a dlst csapatnak küldte egyik számát. Minden jónak vége szakad egyszer, go ki és spanolunk a kinti pipólokkal, ha még nem találkoztam bent mindenkivel akkor majd itt kint, vera is megjött. Sremsen nagy zúzás volt, ezek a srácok télleg nem most kezdték, nah itt jöttek ilyen félmeztelen gusztustalan kinézetü emberek és hát én nem akartam tapcsikolni a fehérbőrüket, az egyik elisvesztette a csöcs pcjét, mondhatom bazi menő volt :D Aztán jött a "látványszarság" nah vinyo meg én ezen tuti nem akartunk ott lenni ugyhogy kizuztunk a hidegbe egy szál pólóba és jóléreztük magunkat, közbe kiveséztük mennyire is imádjuk a nokedlit, de az nem jó szó rá, igazából tisztelettel telvén csodáljuk és felnézünk rá, ezért én szeretem feladni rá a tejföl köntösét és rántott hús szönyeget teriteni lábai alá. Nos a grandpas wine bandájából attól a fehérpólós sráctól kikönyörgtem egy üvegsört, bár nem igazán értettem a szituációt ő cska kijött és felkapott vagy5üveget az ablakpárkányról amik igy gazdátlanok voltak... közbe összefutottam a budiban a BUS gitárosával, aki kérdésnélkül adott nekem egy szálcigit és elmesélte hogy garázsfeszten odabasztuk a lábához a műlábat :D Jófej, kapott páleszt :D nos és eljött a hőn áhitott koncert, amelyikről az imént beszéltem, a frontembert távolról már 6éve ismertem és egyszer "véletlen" a csajára is rányomultam, szóval, tudtam hogy őket érdemes megnézni mert mindjófejek ahogy a budiban is kiderült egy újabb tagról. Nah meg mert van egy kedvenc számom tőlük és még sose hallotam élőbe. Eddig az estéig ahol ennek a miszter frontembernek az első szava az volt igy, de kurvára égető volt :D hogy itt ez a srác aki garázsfeszten, és hogy nem tolják el azt a számot amit akartam (de eltolták) :D (majd sid elmagyarázza mit csináltam garázsfen mert szerintem csak nagyon kitartóan kértem egy számot, ami nem bűn). Sok blink számot játszott ez a zenekar és ami a legkirályabb volt: egy compact pleasure számot is. Had meséljek erről. Eletem legelső koncertje ahol egy állati pogóba volt részem, az énekes egy népszerü dunaújvárosi dnb mékör (miután ellopták a hangszereiket, váltott gitárról dj pultra) mivel ő is lényegében egy paraszt bábu az élet sakktábláján ezért nem szaporitom tovább a szót, mindez történt ugyancsak 6 évvel ezelőtt. Egy szép és letűnt kor, egyszóval, jó volt a back up solution :) utánna felmásztam a tetőre mert ott volt egy létre kikészitve nekem, mire visszamegyek, már sehol a létra egymásik falnak állitva mászik fel a tag hogy jöjjek le. Nah ebbe nem látok logikát, miért vitte máshová a létrát... noh mind1:D lemásztam, és hazaindultunk sokan :)

 

bus videok:  https://www.youtube.com/user/busnehidd

 

Kusz lennék és énis tennék hozzá pár dolgot a bulihoz bocsi, hogy beleírok.:D

Nos hát mi Siddel és Lizommal indultunk el bal2-be ahol énis előszőr voltam és fogalmam se volt nagyjából, hogy merre és hol van:D

Előszőr beugrottunk a LIDL-be ahol vettünk kaját meg mindent ami kellett a gyomornak aztán írányt vettünk a buli helyszínéhez csak sajna útközbe Lizom kapott egy fontos hívást és le kellett lépnie szal nélküle mentünk (tar nem volt ott lizom:D).

Az első együttes a Grandpa's Wine volt ami nekem eléggé tetszett pláne, hogy az első számuk egy Blink 182 szám volt amit gecire csipázok és utána is jókat toltak. Erózión(rem jól írtam) ahogy trenti említette Sztivi küldött nekünk egy számot amit nagyon is köszönünk és megajándékozott minket ingyen sörrel, vagyis Sidéket mivel én nem nagyon vagyok oda a sörért. Ezek után jött a Srems aminek a felén én kint dekkoltam, de amin ott voltam az eléggé fasza volt szóval tisztelet. Aztán jött a Látványnépség amivel nekem és Sidnek nincs bajunk szóval mi bent maradtunk és végig buliztuk azt a koncertet is. A dobosa az együttesnek eléggé kivolt, legalábbis a keze a vérben fürödt szóval neki is nagy tisztelet, hogy képes volt ugy végig dobolni a koncertet. Az utolsó együttes a back up solution volt ami sztem a nap legjobb koncerte díjat vitte hiszen ott volt a legnagyobb őrület, színpadra feldőlő emberek akik a mikrofont is viszik magukkal, és centik hiányoztak, hogy a dobok közé landoljanak. Na meg persze volt aki nem feldőlt a színpadra hanem volt aki elugrott onnan. Egyszóval jó volt ez az este és jót buliztunk. Szevasztok:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr611510611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Datrh 2009.11.09. 18:33:58

Végre Végre! Valaki be mert szólni, annak a szutyok Látványpékségnek. Viszont ti, ászok vagytok! Láttalak titeket garázsfeszten játszani. Gecóó. Hogy örült a srác feje, amikor egyszer sikerült eltalálnia az ütemet! Koncert után tömeges öngyilkosságot követtek el az emberek a sor mögötti erdőben! Csak így tovább! ;)

trent 2009.11.09. 19:15:02

köszi :) igyekszünk

d_looserskaters 2009.11.10. 16:03:57

mi ez itt, bandaháború? :D
sztem mind2 zenekar elég fasza... :P

Datrh 2009.11.10. 18:54:53

Félre ne értsetek, szeressük mink a kritikát, legyen az jó vagy rossz. Ezáltal tudunk fejlődni. Viszont az tény, hogy a LátványNépség szombaton nem remekelt, de láttátok, ti is hogy mi volt a gáz...

kusz · http://dlst.blog.hu/ 2009.11.11. 22:22:35

nekem akkor is tetszett:Dxd

Gábor/BUS 2009.11.16. 20:55:40

Köszi Mindegyikőtöknek Srácok, az egész Back Up Solution nevében is, mind a pozitív kritikákat, mind hogy eljöttetek a fellépésünkre ! Jó arcok vagytok. :D
süti beállítások módosítása