Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Grrr

2010.08.22. 06:28 | kusz | Szólj hozzá!

Üdv kedves dlst olvasók örülök, hogy úrja itt vagytok amennyiben itt vagytok, de ha olvassátok ittvagytok:D Én elég fáradt vagyok és nem is otthonról írok most, nem is nagyon aludtam két napja, de ezek már személyes dolgok.

Semmi érdekes semmi extra nem történik a DLST köreiben csupán annyi, hogy nagyon kevesen tudunk deszkázni mivel eltört sokmindenkinek a deszkája a csapatban és pénz hiányba szenved a team így semmi extra érdekes nem történik.

Egy két hete elvoltunk sátorozni ami egy túlélő show is lehetett volna mivel pár dolgot kifelejtettünk példáúl a tűzgyújtáshoz szükséges anyagokat és tűz nélkül voltunk egész este így a kajánkat is nehézkesen(sehogy) sikerült elkészíteni szerencsére sátor volt amibe én már nem fértem be.

Az augusztus 26-ra tervezett DLST bemutató elmarad mivel deszka nélkül nem tudunk deszkázni sajnos. Ezúton szeretnénk a rendezőktől elnézést kérni meg persze aki elfáradt volna a bemutatóra.

Jelenleg OSG-re szeretne eljutni a team ezen ügyködünk, hogy minél kisebb legyen a költség.

De beszélve a múltról jövőről jöjjön a jelen! Ebben a pillanatba egy "házi buli" után vagyunk amin jól éreztem magam. Az egész úgy indult, hogy páran elindultunk páran Lindához akinél már egy kisebb tömeg gyűlt és várta hogy megérkezzünk és elkezdjünk bográcsozni amiben paprikás krumpli készült. Elég jó hangulat zene tánci, de a tűz itt is kifogott rajtunk és tüzet nem igazán tudtunk gyújtani de a végére sikerült és a paprikás krumpli is elkészült amiből jót lakmároztunk annyira hogy utána két hatalmas pizza is meglátogatta a bulit:D Gitározgattunk énekelgettünk beszélgettünk közben Lizom és Andrew is megérkezett a Rácalmás fesztről nem vágomxd akik elé ki kellett menni Lindával mert nem találtak volna ide. Szerencséjükre a pizzából még ők is falatozhattak. És most pontban mindenki alszik kényelmes ágyikókban, kivéve engem mert nekem megint nem jutott hely csak egy laptop:D

Kusz voltam:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr302238306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása