Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

Switch

2010.07.28. 10:20 | kusz | 1 komment

Szevasztok emberek!

Nyugalom nem tüntünk el nem szüntünk meg csak egy picit elhanyagoltuk a blogolást amiben szerintem ez a rohadt nagy meleg közre játszott mivel pokoli lusták vagyunk és nagyon szétszortak, de igyekszünk pótolni.

Az én fejembe már ébredezik a King of the fuck your town 2 amit augusztus tájába szeretnénk megvalósítani kiváncsi leszek mi lesz belőle, aki nem tudná ez arról szól h lesznek gördeszkás csapatok és idióta feladatokat kapnak amit a városba teljesíteniük kell és ez tavaly elég zúzósra sikerült.

Szintén augusztusban pontosabban 26-án a DLST megtartja első bemutatóját a Széchényi István Gimnázium gólyatáborának a suli kosárlabda pályáján szóval ha tudtok jelenjetek meg és ohoooooozzatok majd nekünk.

Na de térjünk át a tegnapi napra amit én végig röhögtem, persze az érzést nem tudom éreztetni így blogon, de talán bele tudtok gondolni. Tegnap én Lizom Andrew lementünk deszkázni mivel beköszöntött a "normális" időjárás és gondoltuk most tudunk deszkázni is hát így is volt gondolom én, de kitaláltuk hogy tartsunk switch napot (mind utáljuk a switch trükköket) így hát elég furára sikeredett minden elég hülyének néztek az emberek ki röhögtek minket mi magunkat estünk keltünk. Bevezettünk egy switch skatet amibe már nem tudtam mit csinálni és hát Lizomnak is láttam a vesztét, de én kerültem ki győztesen, Andrew addig el ment átöltözni mert melege volt (persze ez bele telt több mint fél órába és fekete ruhába jött vissza) addig mi lizommal egy rendes skatet is beiktattunk. Mire Andrew visszatért elindultunk a nagy világnak persze switchbe első hely az édesanyám volt ahol megáltunk kinél nem tudtunk Monstert szerezni Andrew meg mamájától pogácsát így felmentünk színházhoz ahol találkoztunk Sidékkel(exDLST) akik szintén kiröhögtek minket. Aztán a színháznál levő színpadról ugráltunk switchbe természetesen ahol estünk keltünk szintén de semmi extra nem történt. Ezek után bevágódtunk a csöcshöz inni (aki nem városi ne kérdezze) Lizom meg a vele szembe levő DM lépcsőt benézte és át ment hozzá tudjátok mibe. Hát elég viccesen nézett ki ahogy lizom pici emberke és ott sétál gördeszkával a kezébe és vigyorog ránk sok ember között, meg táncikál és akkor még elindult a lépcsőre és elrontja, a deszkája meg kigurul a kocsik közé, de sebaj utána szaladt és úgy még a kocsik közöt dobott egy fs flippet szóval nyugodt volt. Visszatérte után kimentünk kp-ra ahol már megszokhattuk a bringások uralkodnak, de kint volt pár koris arc és az egyiktől dennis-től elkértem a koriját és mentem pár kört. Nagyot néztek mert nem tudták hogy be tudok droppolni korival az ívbe de hát az van, inkább visszatértem a deszkára. Benit ráállítottuk, hogy szerezzen még 30ft-ot mert annyit kellett, hogy vegyünk egy kis kobrát és olyan jól sikerült hogy még el is ment megvenni nekünk. Azt deszkáztunk egy pöppet egy kidobó szerűségen ahol andrew el is baszta a bokáját be is pipult rám mert nem vártam meg h felkeljen már rá is gurultam. Aztán kihoztak a bringás arcok egy íróasztalt amit a kidobó végére pakoltak azon toltunk egy manualt meg fiftit de nagyon megakarta adni magát mert szétrecsegte magát alattunk. Ezek után már semmi izgalmas nem történt, nem mintha ez is húú de izgalmas lett volna de gondoltam megosztom veletek. Na HEY!

Kusz voltam:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr932181710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adávid 2010.07.28. 10:39:25

mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni...
süti beállítások módosítása