Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

cső cipelés,futóverseny,b2.

2010.04.28. 22:40 | _Andrew | 2 komment

Ahogy a cím is mutatja elég jó volt a dlst hétvégéje:D.Kezdődött az egész egy pénteki ötlettel hogy milenne ha a csövet (amit a bicósok kint hagytak a bánkinál bemutató után...)elhoznánk a mi pincénkbe, hogy ne vigyék el.Kimentünk bánkihoz kusz lizom sch és én,de nem gondoltuk hogy ez a cső iylen dög nehéz:D.Lizom és kusz cipelte, én csak néztem és vittem a deszkákat:D. Sch röhögtette kuszt ami kb odáig fajúlt hogy minden 10méter után letették és visítás:D....kb 1órán belül lent volt a pinyóba a cső, elég érdekesen a falnak támasztva XD.Másnap 9.30-ra volt megbeszélve a találkozó mozinál(Kusz,Marci,én).Az volt terv hogy a futóversenyre (nevezési díj nélkül) belógva lehajtjuk a távot a futók közt:PBeálltunk mi is a rajthoz és indúltunk a futókkal kb a negyedéig együttmentünk de kusz lehagyott minket szokása szerint -.- :D.A végéhez érve bevárt minket Marcival,hogy együtt mennyünk át a célvonalon:P.Ott egy kopasz biztonsági őr üvöltött ránk, hogy száljunk le a deszkáról xD lényegében ennyi.Estére b2 volt megbeszélve ivászattal egybekötve:P(Kusz,Lizom,én).Utunk a kenguruba vezetett ahol megvettük kemény 520ft-ból a vbk-t:D:D.Deszka csattogást hallottunk a mozi felől és megnéztük mégis ki meri a lábát betenni a dlst területére:D Ahogy odaértünk kaptuk is a kérdést "itt mindenki deszkás?" kérdeztük miért?! "mert mindenki úgy öltözködik..." erre mi büszkén mondtuk, mi konkrétan deszkások vagyunk:P:D "akkor mutassatok valamit" és már 3 deszka a földön volt :D.Lizom kihívta S.K.A.T.E-elni a fő szekszárdit,és kunyúlt 1 pár cipőt is xD.Volt switch meg nollie trükk rendesen.Lizom bírta egy darabig de a srác eléggé tudott és így kiütötte,de azért odatette magát Lizom "Mr.Pécs" Dávid is.Lepacsiztunk velük és mire b2-be értünk szinte meg is ittam Lizommal a löttyöt:D.Beérve találkoztam Benivel akivel elégsokáig azt osztottuk ittas állapotban hogy az entájfleg a király meg a dlst xD.Kusz kedvenc sztorija az volt mikor Lettáért kiakartunk menni xD-Megláttam az ablakból és mondtam Kusznak hogy mennyünk ki érte.Pultnáltalálkoztam vele és köszöntem is neki,de ez nem esett le és tovább mentem egészen a bejáratig,ahol keresni kezdtem és eszembejutott, ja basszus neki köszöntem xD.Találkoztunk Eszterrel is akivel jót csocsóztunk:D.Kértünk Tökitől jó pár számot,amiket szinte sosem vártunk meg:D Közbe Lizom legurított még pár sört,ment a szokásos baromkodás.Fél 1 fele elindúltunk mozihoz,hogy Eszter haza tudjon menni taxival és utána mi is ezt tettük.

Most hétvégén bal2zésre készülünk a srácokkal és a drog ellenes futóversenyre(május 8.):D. Jön a jóidő, egyre több a hülyülés,így egyre több lesz a story is. Olvassátok a blogot minél gyakrabban.

                                                   

                   Andrew voltam,aki lehet qrva nagy pofont fog kapni xD.

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr451960681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frazer 2010.05.01. 11:01:47

Andrew lehet mégse kap pofont :O :(
(sch voltam)
süti beállítások módosítása