Üdv a DLST blogon!:D:D

Köszöntünk mindenkit a Dunanewcity Loser Skaters Team(DLST) blogján.

Gyerekszáj

  • Adávid: mellesleg ha minden jól megy akkor még videót is sikerül felrakni... (2010.07.28. 10:39) Switch
  • kusz: ja sajna elmossa az eső.:/ (2010.06.21. 12:11) GSD
  • Gabooka: Legalább jól smárol a csajszika? (2010.06.09. 14:08) Koncertes hétvégés
  • kusz: gecijóó a vidi:D tied a jegy tar!:D (2010.05.04. 19:50) plazmaa
  • kusz: kezdjünk el imádkozni h ne tudja meg:D (2010.05.03. 21:57) Igorajánló:D

+ 1 jó hír.

2010.03.29. 22:08 | d_looserskaters | 2 komment

kijelentem, hogy én, Siduvius Panicus ezennel végleg elhagyom a DLST-t. ezt azzal okolnám, hogy a deszkázást szinte nagyon minimálisra csökkentettem, már csak közlekedés segítőnek használom (kevés időm miatt is) és egyéb konfliktusok miatt is. De az élet megy tovább és reméljük, hogy attól mert én alapítottam ezt az egész Team-et attól még nem én vagyok a szerves része az egésznek és a blog él tovább nélkülem is. A fiúk nagyon találékonyak és hiszem azt hogy nélkülem még jobban elfognak boldogulni. A kilépésemről már sokszor gondolkodtam de azt hiszem ez volt az a nap amikor nem csak gondolni kellett rá hanem cselekedni. És ti ettől még ne feledjétek el nézni továbbra is az oldalt, mert a fiúknak vannak még ötleteik bőven arra, hogy hogyan is szórakoztassanak el benneteket.

további jót, sziasztok!

U.I.: az oldal még mindig él azt is érdemes nézni: www.dlst.atw.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://dlst.blog.hu/api/trackback/id/tr211879342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kusz · http://dlst.blog.hu/ 2010.03.30. 18:01:50

nekem valahogy nem éppen jó hír
süti beállítások módosítása